Наукові напрями
Основні напрями наукових досліджень на кафедрі ІСТ зосереджені в області інформаційних технологій і систем на транспорті, включаючи створення науково-обґрунтованих підходів, математичних методів і моделей управління сучасними транспортними системами, а саме:
- Підвищення безпеки руху високошвидкісних транспортних засобів, якості виконання транспортної роботи та економічності транспортних перевезень за рахунок створення комплексного інформаційно-аналітичного забезпечення для оперативного керування у темпі змін ситуацій під час руху динамічних об'єктів;
- Застосування супутникових технологій для удосконалення інформаційного забезпечення автоматизованих систем моніторингу і диспетчерського управління автотранспортом;
- Оптимізація рішень інженерних та економічних задач на транспорті за рахунок впровадження інформаційних систем і інформаційних та комп’ютерних технологій;
- Ергатичні технології моделювання режимів функціонування інтелектуальних транспортних систем.
Кафедра має наукові зв'язки з такими ЗВО як: Національний технічний університет України «КПІ»,
Національний авіаційний університет, Державний університет телекомунікацій,
Київський державний університет ім. Тараса Шевченка, Національний університет «Києво-могилянська академія»,
Київський національний економічний університет, Київський національний торговельно-економічний університет,
Харківський національний автомобільно-дорожній університет тощо.
Кафедра має наукові зв'язки з такими підрозділами Національної Академії Наук України та
галузевими науково-дослідними інститутами як: Інститут кібернетики НАНУ, Науково-навчальний центр прикладної інформатики НАНУ,
Інститут проблем математичних машин і систем НАНУ, Інститут математики НАНУ,
Інститут механіки ім. С.П.Тимошенка НАНУ, Центральний науково-дослідний інститут навігації та управління тощо.
Найбільш вагомі досягнення кафедри за останні три роки полягають у тому, що створені:
- розроблено основні принципи алгебраїзації маршрутів руху транспортних засобів;
- розроблено алгоритм комплексної просторово-часової обробки інформації, що реалізує удосконалений метод
імовірнісно-геометричного порівняння і мінімізації форматів похибок навігаційних визначень і дозволяє за наявності
надлишкових вимірів знижувати рівень слабокорельованих складових похибок визначення координат;
- розвинена методика кластерізації нестаціонарних часових рядів з метою виділення квазістаціонарних ділянок,
яка забезпечує динамічний аналіз часової реалізації без реконструкції модельних рівнянь.
Студенти старших курсів (понад 50%), а також аспіранти кафедри займаються науково-дослідною роботою,
яка пов'язана з науковими темами кафедри. Вони приймають участь в роботі багатьох міжнародних науково-технічних
конференцій.
Назад
|